اسکرول بار

کد قفل کردن راست کليک

آوروپلاست‌ | Avroplast

آوروپلاست‌ | Avroplast

گروه بازرگانی آوروپلاست








یک پند





ورود کاربران

جهت اطلاع از آخرین تغییرات صنعتی ، قیمتها و بروزرسانی ها ثبت نام کنید یا وارد شوید



بازرگانی آوروپلاست

 

گروه بازرگانی آوروپلاست (زیرشاخه بلبرینگ فلاح)  با مدیریت محمد فلاح و با بیش از 77 سال سابقه فعالیت در داخل و 15 سال فعالیت خارج از کشور در زمینه واردات، تهیه و توزیع بلبرینگ، رولبرینگ و لیدر بیرینگ، اورینگ و پکینگ، تسمه، زنجیر، گریس، روغن و سایر قطعات یدکی صنعتی در راستای اهداف و سیاست های اقتصادی خود در تاریخ ۱۳۲۰(ه‌ش) در ایران تاسیس شد. این شرکت از ابتدا در زمینه تهیه و توزیع قطعات یدکی صنعتی صنایع، معادن و کشاورزی استان های جنوبی و شرق کشور فعالیت نموده است.
 
شرکت آوروپلاست همچنین  دفاتر خارج از کشور خود را در سال ۲۰۰۳(ه‌م) در آذربایجان و در سال ۲۰۱۱(ه‌م) درجمهوری گرجستان و جمهوری فدراتیو روسیه تحت عنوان تاًسیس  وآغاز بکارکرد. عمده فعالیت این شرکت در تامین انواع روانکارها ، بلبرینگ، گسکت، کاسه نمد و فیلترها در راستای بهره‌برداری صنعتی می باشد.
 

گروه بازرگانی آوروپلاست علاوه بر تمرکز بر تامین ملزومات صنعتی کارخانه های گسترده سراسر کشور؛ با بهره گیری از تیم حرفه ای خود، موفق به تامین نیازهای سطح استان یزد به صورت گسترده‌ بوده و نیز با اختصاص بخشی از بازار فضای مجازی به خود، اقدام به ثبت و پاسخگویی به درخواست های متنوع محصولات صنعتی و مشاوره در امور مربوطه در محدوده مورد تخصص از بازارهای بین المللی مذکور در وبسایت خود می‌پردازد.